FAQ

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.


  • Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione oddzielnie na rachunku. Koszty transportu można zobaczyć tu: KOSZTY DOSTAWY


  • Czy można zwrócić zamówione towary?

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony a opakowanie jest nienaruszone. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek lub paragon fiskalny. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.


  • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy niezwłocznie skontaktuj się z nami. Otrzymasz wówczas niezbędne informacje jak postępować w danym przypadku.


  • Ile czasu będę czekał na transport zamówionych produktów?

Przy każdym produkcie napisany jest maksymalny czas realizacji danego produktu. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, jako czas realizacji bierzemy najdłuższy okres (14 dni roboczych).


  • Od kiedy jest liczony czas realizacji?

Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności przelewem jest liczony od momentu zaksięgowania przelewu na koncie sklepu. W przypadku płatności przy odbiorze, dla zamówień złożonych do godziny 12.00 od poniedziałku do piątku – czas ich realizacji rozpoczyna się tego samego dnia: dla zamówień złożonych po godzinie 12.00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy, czas ich realizacji rozpocznie się następnego dnia roboczego.


  • Dlaczego nie otrzymałem paragonu/faktury wraz z towarem?

Sytuacja taka możliwa jest, kiedy towar dostarczany jest bezpośrednio od producenta do odbiorcy. Wówczas paragon /fakturę wysyłamy Pocztą Polską w oddzielnej przesyłce.


  • Jak często są wysyłane przesyłki?

Przesyłki Kurierskie wysyłane są codziennie w dni robocze.

  • Czy mogę kupić za pośrednictwem sklepu produkt, który nie znajduje się w ofercie?

Jak najbardziej, wystarczy tylko, że potrafisz zdefiniować oczekiwania względem produktu, którego poszukujesz. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.


  • Dlaczego sprzedajecie tak krótkie parapety?

Ze względu na to, iż firmy organizujące naszą spedycję mają problem z dostarczaniem elementów o niestandardowych długościach. Jednak żeby wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, możemy zorganizować transport naszych długich parapetów na odrębnych zasadach. Aby omówić wszelkie szczegóły, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.


 

NOWOŚĆ!!! ZABUDOWA BALKONU

Przedstawiamy Państwu nowoczesny system rozsuwalnych ścian i okien ze szkła i aluminium, opracowany z myślą o lekkiej, osłonowej zabudowie pomieszczeń nie wymagających ogrzewania, a także wewnętrznych drzwi i ścianek działowych.